HTML

Cégalapítás

Cégalapítás rögös útja Magyarországon, lépésről-lépésre, napról-napra.

Költségek - kft alapítás

Illeték: 5000 Ft
Költségtérítés: 15000 Ft

Ügyvédi költség:
60000 Ft
===========================
80.000 Ft

Egyéb költségek

Domain reg.: 3200 Ft
Internet bank: 2500 Ft
Postafiók: 6400 Ft
Bélyegző (2db): 9180 Ft
Szerver: 170.000 Ft
Számlatömb: 609 Ft

Utolsó kommentek

Címkék

08t180 (1) abev (3) adatmódosítás (1) adatok (1) adó (1) adószám (3) adwords (1) áfa (1) akció (1) aláírandó (1) aláírás (1) alapítás (4) állás (1) apeh (7) ár (1) átutalás (1) átvétel (1) bank (11) bankkártya (3) befizetés (2) bejegyzés (3) bélyegző (3) béna (1) bevétel (1) biorobot (1) blogolás (1) bontott levél (1) bürokrácia (1) cég (19) cégalapítás (5) cégbejegyzés (1) cégbejegyzési szám (1) cégbíróság (7) cégeljárás (1) cégforma (2) cégjegyzékszám (2) cégjegyzés (1) cégnév (1) cib (11) cikk (1) csőd (1) domain (4) egyéb költségek (1) egyenleg (1) egyszerüsített (1) egy év (1) elektronikus alairas (1) elektronikus számla (1) elérhetőség (1) elutasítás (2) email (2) eu (2) évforduló (1) extra szolgáltatás (1) e mail (2) e számla (1) e szignó (1) fizetés (2) flash (1) főnök (1) forma (1) google analytics (1) határozat (1) helyzet (1) hírdetés (2) hiszti (1) hitel (1) hőskor (1) hosting (1) időbélyeg (1) időpont (2) igazolás (1) illeték (3) információ (3) infó termék (1) internet (1) internet bank (2) iratminta (5) ismerős (1) iszt (2) járulék (1) játék (1) jog (3) jogszabály (1) kártyás fizetés (1) keresés (2) kéretlen levél (1) kezdet (1) kézpénz (1) kft (1) kiadás (1) kimutatás (1) királyi posta (1) kkv (1) költség (2) költségek (1) költség csökkentés (2) konkurencia (1) könyvelés (1) könyvvizsgáló (1) kp (1) ksh (2) levél (1) link (1) magyar posta (1) meghatalmazás (1) megrendelés (1) metró (2) munkadíj (2) munkamánia (1) nem kézbesít (1) nullszaldós (1) nyaralás (1) nyereményjáték (2) nyereség (1) nyilatkozat (1) nyilvántartás (1) nyomtatvány (1) nyomtatványok (1) offline (2) okmányiroda (2) online (4) összeférhetetlenség (1) ötletes (1) pályázat (1) pályázatok (1) papír (11) papírmunka (1) partner (2) pénz (2) pénzpiac (1) piac (1) pihenés (1) posta (7) postafiók (6) postai küldemény (1) postaköltségek (1) regisztráció (4) regisztrációs lap (1) reklám (2) seo (1) sorszám (1) spam (1) számla (6) számlaszám (1) számlatömb (1) székhely áthelyezés (1) szerver (2) szolgáltatás (5) szolgáltatások (1) szórólap (1) tanács (1) tanusítvány (1) tárhely (1) társ (1) teáor (1) teendők (1) telephely (1) tevékenységi kör (1) téves bontás (1) token (1) törvény (2) törzstőke (8) ügyfél (1) ügyfélkapu (2) ügyfélszolgálat (1) ügyintéző (1) ügyvéd (17) ügyvédi iroda (1) ügyvédi munkadíj (1) ügyvédnő (2) új ügyfél (1) utalás (5) üzlet (2) üzlettárs (2) válasz (1) választás (2) vállalkozás (2) válság (1) végzés (2) vezérszó (1) virtuális gép (1) visszaigazolás (1) visszatekintés (1) visszatérés (1) viszonteladó (1) web (1) webhosting (1) weboldal (3) webtárhely (1) xen (1) Címkefelhő

Hírdetési árak

2008.07.16. 23:13 :: cégalapító

Elkezdtem keresgetni, hogy mennyibe fog fájni a cég szolgáltatásainak reklámozása. Elsők között kerestem meg a BKV-nek a hirdetési tarifáit:

 

I. kategória 24.000,- Ft + ÁFA / hó / db

 

  • Deák tér  M3                         150x41 cm                2 x 21 db reklámfelület
  • Deák tér  M3-M2                  116x40 cm                4 x 13 db
  • Deák tér  M3-M2                  116x65 cm                2 x 13 db
  • Deák tér  Károly krt.             116x59 cm                2 x 7   db
  • Nyugati pu.  Teréz krt.          150x51 cm                3 x 30 db
  • Nyugati pu.  Váci út             150x51 cm                 2 x 28 db
  • Ferenciek tere                       150x41 cm               2 x 33 db

 

II. kategória 21.500.- Ft + ÁFA / hó / db

  • Kálvin tér                               150x41, 150x62       4 x 32 db reklámfelület
  • Ferenc krt.                             150x41, 150x62       4 x 32 db
  • Arany János u.                      150x51 cm                2 x 33 db

III. kategória 17.000.- Ft + ÁFA / hó / db

 
  • Klinikák                                 150x41 cm                2 x 31 db reklámfelület
  • Újpest Városközpont           220x20 cm                1 x   5 db

 

Bérleti díj / Listaár- M2
Új keretes balusztrád!     30.000,- Ft + ÁFA / hó / db

 
  • Moszkva tér                          197,5x28 cm             3 x 32 db reklámfelület

 

Gondolom ezek a mozgólépcső melletti táblák lesznek. Elgondolkodtató, hogy mennyit érhet egy ilyen hirdetési forma, és hogy vajon kik olvassák majd el, és kikre lesz hatással.

Úgy gondolom, hogy mielőtt bármilyen hirdetést is feladnék, el kell gondolkodni azon, hogy kit is szeretnék megcélozni a hirdetésekkel. Korosztályban mindenképpen a már fizetőképeseket, vagyis legalább főiskolás korosztályt egészen a 45-50 éves korú aktív emberekig. Ha metró hirdetésben gondolkodom, akkor szerintem a Nyugati (Westend oldal felfele irány), Ferenciek tere (mindkét irány), Arany János u. (mindkét irány). Még iskolai időszakban a Batthyányira is tippelnék, de ezen a listán nem szerepel... lehet, hogy azzal egy másik cég foglalkozik.

Mivel informatikai szolgáltatásokat szeretnék reklámozni, ezért gondoltam körülnézek informatikai oldalakon, ott mennyiért vesztegetik az értékes banner helyeket.

A prohardver.hu weboldalon egy jól összerakott médiaajánlatot találtam, részletesen leírják, hogy lapcsaládjuk egy adott részét kik és mennyien látogatják, mennyire fizetőképes, és még a végzettségük szerint is jellemezik Őket egy felmérés alapján.
Itt a legolcsóbb 180e Ft körül van hetente, a banner helyeket elhelyezkedés és a mögöttes tartalom szerint csoportosítják.
Ez már kicsit célközönség lenne, de sokkal többért. A célközönség kifejezés kicsit túlzás, mert potenciális megrendelő nem csak informatika közeli ember lehet, hanem annak napi felhasználója, így még kicsit gondolkodom ezeken.

Szerintetek hol és mit lenne érdemes hírdetni? Mit kellene még figyelembe vennem?

2 komment

Címkék: reklám metró online hírdetés offline

A bejegyzés trackback címe:

https://cegalapitas.blog.hu/api/trackback/id/tr22571806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Long Tail · http://longtail.blog.hu/ 2008.07.17. 00:34:05

Szia,

Figyellek, rendszeresen olvaslak, de csak azért, hogy írjak nem szóltam hozzá. Annyit tudok rólad, a cégedről, a koncepciódról, amit itt olvastam.

Most viszont szólnom kell...

1. Nem tudod igazán mikor, és mennyi bevételed realizálódik, de már a kiadást keresel?
2. Egész korrektül használod az Internetet, mint ingyenes megjelenési forrást, bár mint proaktív marketingalkalmazást inkább a céged leendő célközönségét érdeklő témával tudnád megfogni, és magadhoz csalogatni.
3. Tehát a kiadások helyett, egy jól pozícionált, blogon jelenj meg, mint jól pozícionált cég!
4. Nagyon rossz válasz alapból hirdetésre pénzt kiadni, természetesen, ha nincs más választás, és van kidobni való pénzed, akkor és csak akkor, de akkor is csak többlépcsős tesztelésen átvitt kampánytéma---- > Kampány szlogen/szöveg ----- > …
5. Gondold újra (én azt mondom alapból, felejtsd el, de legalábbis pihentesd!) ezt az offline módszert, és ezt a fajta online módszert.
6. Ha offline gondolkodsz, akkor valamilyen, keresztmarketingben tedd! Online esetleg valamilyen partnerprogram és linkmarketing…
7. Néz körül a www.marketingcommando.hu/blog/ -on!


Sok sikert!

Long Tail

Ui.: ha kérdésed van, segíthetek írj a privátba a mail címem ismered!

Long Tail · http://longtail.blog.hu/ 2008.07.17. 01:18:01

Még néhány dolog, ami szóba jöhet, természetesen, kutatást, tanulást követően. Amennyiben éreztek ambíciót házon belül is megvalósíthatjátok. Amennyiben kiadjátok akkor is szükséges némi ismeret, rálátás a témára, hogy jól válasszatok.

1. PPC azaz a kattintás alapú online reklámozás, belépő szint és kiváló a tesztelésre (jól mérhetők az eredmények (konverziók), ez pedig a Google AdWords. A következő lépésben jöhet, E-Target, CTNetwork.
2. A SEO azaz a keresőkre való optimalizálás.
3. Keresőkbe, főleg tematikus linktárakba regisztrálás.
4. Adatbázisgyűjtés.


Sok sikert!

Long Tail