HTML

Cégalapítás

Cégalapítás rögös útja Magyarországon, lépésről-lépésre, napról-napra.

Költségek - kft alapítás

Illeték: 5000 Ft
Költségtérítés: 15000 Ft

Ügyvédi költség:
60000 Ft
===========================
80.000 Ft

Egyéb költségek

Domain reg.: 3200 Ft
Internet bank: 2500 Ft
Postafiók: 6400 Ft
Bélyegző (2db): 9180 Ft
Szerver: 170.000 Ft
Számlatömb: 609 Ft

Utolsó kommentek

Címkék

08t180 (1) abev (3) adatmódosítás (1) adatok (1) adó (1) adószám (3) adwords (1) áfa (1) akció (1) aláírandó (1) aláírás (1) alapítás (4) állás (1) apeh (7) ár (1) átutalás (1) átvétel (1) bank (11) bankkártya (3) befizetés (2) bejegyzés (3) bélyegző (3) béna (1) bevétel (1) biorobot (1) blogolás (1) bontott levél (1) bürokrácia (1) cég (19) cégalapítás (5) cégbejegyzés (1) cégbejegyzési szám (1) cégbíróság (7) cégeljárás (1) cégforma (2) cégjegyzékszám (2) cégjegyzés (1) cégnév (1) cib (11) cikk (1) csőd (1) domain (4) egyéb költségek (1) egyenleg (1) egyszerüsített (1) egy év (1) elektronikus alairas (1) elektronikus számla (1) elérhetőség (1) elutasítás (2) email (2) eu (2) évforduló (1) extra szolgáltatás (1) e mail (2) e számla (1) e szignó (1) fizetés (2) flash (1) főnök (1) forma (1) google analytics (1) határozat (1) helyzet (1) hírdetés (2) hiszti (1) hitel (1) hőskor (1) hosting (1) időbélyeg (1) időpont (2) igazolás (1) illeték (3) információ (3) infó termék (1) internet (1) internet bank (2) iratminta (5) ismerős (1) iszt (2) járulék (1) játék (1) jog (3) jogszabály (1) kártyás fizetés (1) keresés (2) kéretlen levél (1) kezdet (1) kézpénz (1) kft (1) kiadás (1) kimutatás (1) királyi posta (1) kkv (1) költség (2) költségek (1) költség csökkentés (2) konkurencia (1) könyvelés (1) könyvvizsgáló (1) kp (1) ksh (2) levél (1) link (1) magyar posta (1) meghatalmazás (1) megrendelés (1) metró (2) munkadíj (2) munkamánia (1) nem kézbesít (1) nullszaldós (1) nyaralás (1) nyereményjáték (2) nyereség (1) nyilatkozat (1) nyilvántartás (1) nyomtatvány (1) nyomtatványok (1) offline (2) okmányiroda (2) online (4) összeférhetetlenség (1) ötletes (1) pályázat (1) pályázatok (1) papír (11) papírmunka (1) partner (2) pénz (2) pénzpiac (1) piac (1) pihenés (1) posta (7) postafiók (6) postai küldemény (1) postaköltségek (1) regisztráció (4) regisztrációs lap (1) reklám (2) seo (1) sorszám (1) spam (1) számla (6) számlaszám (1) számlatömb (1) székhely áthelyezés (1) szerver (2) szolgáltatás (5) szolgáltatások (1) szórólap (1) tanács (1) tanusítvány (1) tárhely (1) társ (1) teáor (1) teendők (1) telephely (1) tevékenységi kör (1) téves bontás (1) token (1) törvény (2) törzstőke (8) ügyfél (1) ügyfélkapu (2) ügyfélszolgálat (1) ügyintéző (1) ügyvéd (17) ügyvédi iroda (1) ügyvédi munkadíj (1) ügyvédnő (2) új ügyfél (1) utalás (5) üzlet (2) üzlettárs (2) válasz (1) választás (2) vállalkozás (2) válság (1) végzés (2) vezérszó (1) virtuális gép (1) visszaigazolás (1) visszatekintés (1) visszatérés (1) viszonteladó (1) web (1) webhosting (1) weboldal (3) webtárhely (1) xen (1) Címkefelhő

CIB bank

2008.04.25. 17:08 :: cégalapító

11 óra után találkoztunk G-vel, majd megostromoltuk a CIB bank egyik fiókját. Pontosabban a Szabadságtéri volt IEB épületnek vettük az irányt, de utólag már kicsit megbántuk. Ne is vágjunk ennyire bele, de ott kicsit hibáztam, hogy a tegnapi könnyed ügyvédi ügyintézés folytatódik, főleg ahol pénzről van szó. CIB ajtaján nem volt kirakva, hogy kinek is szabad bemenni, csak egy munkarend táblázat, hogy jövő hét pénteket ledolgozandóan szombaton is nyitva vannak. Bementünk, de a biztonsági őr fogadtatásából kiderült, hogy igazából ez nem az lenne ami nekünk kell, bár itt is voltak ügyintézők, meg kupon automata. Segítőkészen megkérdezte mit keresünk, aztán nagy rutinosként bepötyögte a nekünk szükséges dolgokat, és adott egy cetlit 70-es számmal. Ezután átkísért egy másik helyre, ahol is konkrétan a lakossági és a vállalati ügyfelekkel foglalkoztak. No akkor jó helyen vagyunk, mert céges dologgal jöttünk. Lehuppantunk a bőr, vagy annak kinéző ülőalkalmatosságra és vártunk. Az automata 70-es sorszám mellé az 5-ös munkaállomást is feljegyezte, az ott épp ügyködő ügyfélszolgálatos nevét és a jegyigénylés időpontját. No de miért soroltak be minket egyből egy ügyfélszolgálatoshoz? Szóval 70-esek voltunk, és nézelődtünk, a kijelzőn meg csak pittyegtek tovább a számok, amíg 80 körülinél már türelmetlenkedtünk, és láthatóan moccanni nem akart az 5-ös asztalnál ülő idősebb nő. Bonyolult ügy lehetett, mert szinte végig telefonált az ügyfélszolgálatos. Egyik kedves ügyfélszolgálatos megkérdezte mire várunk, és megmutattuk a jegyünket, hogy még mindig várunk az 5-ösre. Aztán 1 óra várakozás után, miközben a vállalkozói részen több üresen ülő ügyfélszolgálatos volt, a mi számunkat átlépve nem hívtak minket. Megunva a várakozást, és a korábbi kedves ügyfélszolgálatos hölgyet megkérdezve, hogy mit lehet tenni ahhoz, hogy kicsit előremozduljunk a végtelen várakozásnak tűnő holtpontról, majd keresett nekünk egy szabad asztalt, és a sorsoló gépből kaptunk egy másik kupont a 2-es asztalhoz (89-es számmal). Na gondoltuk, hogy itt már jól fog menni, sínen vagyunk, bár G-n kisebb szemhéjremegés már megjelent a sok várakozástól. Elmondtuk, hogy új cég, és szeretnénk számlát nyitni, és törzstőkét utalni ahhoz, majd arról egy igazolást szerezni. Eredeti terv szerint ma csak az alapszámlát megcsináltatjuk, és este átutaljuk a megfelelő összeget külön-külön. A 2-es asztal mögött ülő hölgy elkérte a társasági szerződést, aláírási címpéldányunkat, és a személyi azonosításra szolgáló iratainkat. Elkezdte fénymásolni a papírokat, bár kicsit mérges voltam rá, hogy a társasági szerződés kapcsát szétszedte, majd egy kondíciós listát nyomtatott nekünk, mert a konkrét díjakat nem találtuk meg a bank honlapján.
Kicsit furcsán néztem, amikor egy másik ügyfélnek (valamilyen ügyvéd úrnak szólították, valószínű VIP vendég lehetett már) mondta, hogy most a mellette ülő kigyúrt macsó sráchoz menjen (aki egyébként vagy nagyon kezdő volt még, vagy kevésbé sikerélményekben gazdag... mert mindkét oldalra gyakran fordult tanácsokat kérve a kolléganőitől), mert most új törzstőke számlát hoz létre, és az sokáig fog tartani. Akkor már 13 óra volt, és 11:30 óta ott voltunk. Elkezdte pötyögni a társasági szerződésen lévő adatokat, majd néhol 1-1 megjegyzést tett, mint pl. hogy ki fog folyni a szeme, míg megtalálja a főtevékenységi körünket az új TEÁOR listában. Ment tovább, kérdezett elérhetőséget, és egyéb adatokat, majd furcsán nézi a monitort, és megjegyzi, hogy nem fogadja el a háromjegyű azonosítóját a gép, hogy nincs benne a listában. Felhívott valakit, hogy mit tud csinálni, és megkérdezte miért nem fogadja el. Na akkor ott mondták neki, hogy nem tudnak segíteni, hívja fel a helpdesk-et. Mi is egy hasonló cégnél dolgozunk, és tudjuk mi az a helpdesk, nagyjából hogyan működik és milyen funkciókat lát el, és már összenézve rosszat sejtettünk. Felhívta azokat is és hát miért is ne azt mondták neki, hogy írjon be három darab X-et, azaz xxx-et a kódja helyett. Nagyon viccesnek gondoltuk, mivel hasonló rendszerek fejlesztésével foglalkozunk, és ilyen papírkupachoz szokott megoldásokat engedélyeznek jogosultsági ellenőrzéskor. Na mindegy ezzel tovább ment, és tájékoztatásként közölte velünk, hogy Ő adatokat felvitte, és hogy ezt valakinek fent kell engedélyeznie, mert ezt így szokás. De mindjárt telefonál, és az is meglesz. Na felhívja az illetőt, és hát a telefonbeszélgetésükből kiderült, hogy elrontott valamit, és bezárt olyat amit nem kellett volna, mert azon volt rajta a számlaszámunk, de azt nem tudja senki újra előcsalni, így az egészet elölről kell kezdeni. Készségesen felajánlotta, hogy ha sietünk, és nincs időnk, akkor ne várjuk meg, megcsinálja, és felhív telefonon, és elmondja a számlaszámot, de ehelyett inkább az email címemre küldést választottam. Megígérte, hogy még ma küldi, kíváncsi leszek, hogyha haza megyek, akkor ott lesz-e a levél a számlaszámmal.


Tehát lényegében csak leadtunk papírokat a bankhoz, és semmit sem sikerült a nagy CIB-nél intézni, aminek jegyosztó automatikája egy használhatatlan rendszer, az ügyfélszolgálatosok felkészületlenek, ügyetlenek.

Szólj hozzá!

Címkék: ügyfélszolgálat bank béna ügyfél számlaszám cib

A bejegyzés trackback címe:

https://cegalapitas.blog.hu/api/trackback/id/tr44441950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása