G-vel találkoztunk a megbeszélt időpontban, és elindultunk az ügyvédhez, hogy akkor a végső papírmunkát megcsináljuk és aláírjuk a szükséges dolgokat. Délelőtt már a telefonban jelezte, hogy a szerződésmintába néhol kicsit javítani kellett, így azt majd meg kell beszélnünk. A papírmunka kicsit elhúzódott, a TEÁOR számokat 4 számjegyű bontásban kellett meghatározni, amit mi 1-2 helyen csak a főcsoport azonosító számát adtuk meg.
Egy újabb hírként csapott le ránk az a tény is, hogy csak ügyvezetőnek, vagy kinevezett munkaviszonyban állónak lehet aláírási joga, ezért ezen is változtatnunk kellett, G is hírtelen ügyvezetővé vált (mostani munkahelyén Ő sem lesz ilyen hírtelen főnök lenni ;)).
Napközben G megkérdezte, hogy a telefonba hány évesnek tippelem az ügyvéd nőt. Eddig nem említettem nőről van szó, de ez ugye nem jelent semmit... ha jól végzi a munkáját, és ért is hozzá. Egy pozitív élmény volt, bár az én megítélő képességem csúnyán leszerepelt, mert velünk egykorú, vagyis 30 alatti.
Nagyon lelkes, szorgalmas volt, és mindenben segítőkészen állt rendelkezésünkre. Olcsón dolgozik (a többihez képest), és amilyen kérdést nem tud pontosan megválaszolni, annak utánanéz, ha még nem is pontosan a tárgyhoz kapcsolódó volt a kérdésem.
Az előző bejegyzésekkor, amihez volt több hozzászólás is, hogy itthon, lehetséges-e csupán elektronikusan számlázni, szerződést kötni. Nem tudta fejből, de utána néz, és válaszol... Bár meglepően sok papírt kellett aláírnunk, szép kupac volt az asztalon belőle. Remélem a mi cégünknél 100 megrendelésnél lesz majd csak ennyi papír.
Dicséret illeti a papírkupacos hivatali ügyintézés fejlődésnek indult vonalait is, vagyis nem kell az APEH-hoz bemenni és sorba állni adószámot kérni, majd csak az okmányirodába ügyfélkapuhoz.
Az ügyvéd már a cégnek állította ki a számlát átutalásra, bár még nincs meg a bankszámlaszámunk hozzá. Holnap G-vel munkaidőben bemegyünk CIB-hez, és megpróbáljuk megnyitni a számlát, majd egyből hozzá egy ebank szolgáltatást. Ügyvédtől hazafele az éppen nem sztrájkoló bkv járaton G-vel megegyeztünk, hogy most még az elektronikus kártyaelfogadást nem rendeljük meg, azzal ráérünk még 1-2 hónapot várni, amikor az alapkérdések tisztázódnak.
Holnap irány CIB!
Akinek szüksége van olcsón, jól dolgozó ügyvédre, jelezze akár egy megjegyzésben, és elküldöm az elérhetőségét a megjegyzéshez adott e-mail címre!
Cégalapítás
2008.04.24. 22:38 :: cégalapító
5 komment
Címkék: ügyvéd cég papír aláírás cégalapítás
A bejegyzés trackback címe:
https://cegalapitas.blog.hu/api/trackback/id/tr9441038
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Pallay Ferenc 2008.06.17. 23:47:04
Hello!Engem érdekelne az ügyvédnö élérhetösége!Elöre is köszönöm!
BP 2008.06.19. 11:32:37
+1 engem is érdekelne a cím hozzászólás
kérem, hogy küldjed el a nevet, címet, elérhetőséget!
kérem, hogy küldjed el a nevet, címet, elérhetőséget!
cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.06.19. 21:18:42
Mindkettőtöknek elküldtem emailben, írjátok majd meg, hogy sikeres volt-e.
TJ 2008.08.29. 20:10:41
Üdv! Légyszíves köld el az elérhetőséget. Köszönöm!
szu_ 2008.10.30. 12:42:48
Elküldenéd nekem is az ügyvédnő elérhetőségét? Köszi.
Utolsó kommentek