Apránként összeszedtem mire is lehet szükségem a céghez, körbejártam mindegyiket, megérdeklődtem több lehetőséget is, hogy mi mennyibe fog kerülni és utána olvastam és utána kérdeztem ismerősöknél, kollégáknál a személyes tapasztalatokról. Fontosnak tartom, hogy nagyjából a cégnek megfelelő dolgokat sikerüljön kiválasztanom szinte látatlanban is, mert utólag lehetséges, hogy sokkal több munka lesz például egy másik bankhoz átmenni, vagy egy másik postafiókot bérelni. A választásoknál természetesen odafigyeltem, hogy milyen árért, milyen szolgáltatásokat kapok, és hogy az adott intézménynél, milyen egyéb szolgáltatást szeretnék igénybe venni.
Sok-sok táblázat készült a piacon lévő konkurenciákról, reklámozási szokásaikról, szolgáltatásokról, lehetőségekről.
Tartózkodási helyemhez közel nem tudok sajnos telephelyet szereznem, így szükségem van egy levelezési címre, amit könnyen, rendszeresen elérek. Sajnos ma még elég sok minden van, ami papír útján történik, így úgy éreztem szükségem lesz egy postafiókra.
Fel is kerestem a www.posta.hu weboldalt, ahol próbáltam keresni legalább tájékoztató árakat, de sajnos még azt sem találtam. A weboldalon azonban lehetséges kérdéseket feltenni az ügyfélszolgálatnak, és meglepően gyorsan válaszoltak a kérdésemre. A posta oldalát böngészve találtam rá az e-értesítés szolgáltatásra is, ami meglepően jó szolgáltatásnak tűnik, egy állami céghez képest. Annyit tesz, hogy e-mail küldenek, ha valami érkezett a postafiókba. Sajnos ennek az extra szolgáltatásnak is meg van az ára, így erre éppen nem fogok előfizetni... A heti 2-3 alkalommal a 10 perces kitérő sétát kifogom bírni. Az egyetlen negatív dolga a postai díjak után érdeklődésemnek, hogy konkrét összeget nem tudtam meg, csak minimum díjat, amitől a postahivatalok magasabb díjat is kiszabhatnak (postafiók: min.
Tegnap bent is voltam, hogy kérjek formanyomtatványokat tanulmányozásra... és persze hogy három példányt kell kitölteni, és még egyéb lapokat.
Az egyik legfontosabb talán, a bank választása, hogy hol szeretném a bankszámlát vezettetni. Itt sajnos nem csak az ár a döntő, hanem hogy milyen szolgáltatásokat is szeretnék igénybe venni. Sok-sok bank közül lehet választani, nem csak az OTP van már itthon, így ebben az esetben akit csak tudtam, megkérdeztem mi a tapasztalata az itthoni bankokkal. Természetesen nem csak magánszemélyeket, hanem vállalkozókat, céggel rendelkező ismerősöket is. Az elején szimpatikusnak találtam az OTP-t, de nagyon sok negatív dolgot meséltek, így más irányba kezdtem el keresgélni. Az egyik támpont, ami biztos meghatározó pontja a szolgáltatás kiválasztásának, hogy az adott banknál lehessen még elektronikus kártyaelfogadást is igényelni. Átnéztem jó pár oldalt, linkgyűjteményt, kerestem a google-ben, de csak az OTP-t és a CIB bankot találtam ilyen szolgáltatáshoz. A leírások hasonlósága alapján úgy látom, ugyanazt a terméket árulják mindketten, és az ügyfélszolgálat tájékoztatása alapján az elektronikus kártyaelfogadási szolgáltatás díjszabása is teljesen megegyezik a két banknál.
Mivel OTP-t nagyon sok ismerősöm ellenezte, és pont a CIB-ről nyilatkoztak pozitívan, így egyelőre ez lesz a befutó az eCommerce szolgáltatásával együtt. Tudom, hogy nem rég volt az IEB beolvasztásakor kisebb szolgáltatási problémájuk, de remélem ezen már túl léptek...
Természetesen szívesen fogadom a tapasztalatokat, hogy Ti melyiket ajánlanátok, esetleg van harmadik vagy negyedik bank is itthon, aki tud nyújtani ilyen egyéb szolgáltatást is.
Az információk összegyűjtése és szolgáltatások kiválasztása
2008.04.05. 00:17 :: cégalapító
3 komment
Címkék: választás posta szolgáltatás piac bank információ cég
A bejegyzés trackback címe:
https://cegalapitas.blog.hu/api/trackback/id/tr25411902
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
KoMBanY 2008.04.15. 10:51:34
Üdv!
Részemről a magán és a céges számlánk is az OTP -nél van, és semmi negatívumot nem tudok mondani.
Kíváncsi lennék az említett ismerősök álltal mondott negatív véleményekre, nekem eddig csak pozitív tapasztalataim vannak.
KMB
Részemről a magán és a céges számlánk is az OTP -nél van, és semmi negatívumot nem tudok mondani.
Kíváncsi lennék az említett ismerősök álltal mondott negatív véleményekre, nekem eddig csak pozitív tapasztalataim vannak.
KMB
cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.04.15. 11:59:50
Többek között az ügyfélszolgálat felkészületlenségét, rugalmatlan hozzáállásukat (pl. a számlatörténetet csak pecsételve voltak képesek kiadni, elektronikusan nem, míg egy másik bank simán elküldte emailben), és a beérkező pénzek várakoztatását hozták fel negatívumnak.
TF113 2009.12.06. 16:25:23
végülis melyik bank lett?
Utolsó kommentek