Kicsit elgondolkodtam, hogy miről hova fejlődhetett itthon a cégalapítással kapcsolatos bürokrácia. Azt sajnos vagy szerencsére nem tudom, hogy hogyan ment egy éve, két éve vagy öt éve a cégalapítás, de a most tapasztaltakkal szerintem egyértelműen kijelenthető, hogy van még hova fejlődni.
G-vel elvittük az ügyvédnek a törzstőke befizetéséről szóló igazolást, amiről azt gondoltuk, hogy cserébe már kapunk adószámot és cégbejegyzési számot, amivel majd már végre megnyithatjuk a bankban a cég számláját. Naiv dolog volt azt hinni, hogy egyből menni fog, még csak most lesz ez elküldve, és utána kapjuk majd azokat meg email-ben. Most péntek május másodikára esik, vagyis munkaszüneti nap, de ügyvédnő elektronikusan továbbítja papírjaink, és cserébe automatikusan megkapja a két számot.
Ezzel az elektronikusan megkapott két számmal újra megpróbálkozunk majd a bankba, és remélhetőleg nem lesz szükség a papírra is, amit majd két héten belül kapunk kézhez. Kicsit vicces ez az egyszerűsített és elektronikus kifejezés, amikor mindig papírral kell oda-vissza mászkálnunk.
Törzstőke befizetésének igazolása
2008.04.30. 23:55 :: cégalapító
3 komment
Címkék: ügyvéd cég papír adószám cégbejegyzési szám cégjegyzés
A bejegyzés trackback címe:
https://cegalapitas.blog.hu/api/trackback/id/tr70449386
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
proaktiv · http://proaktiv.blog.hu/ 2008.05.02. 21:48:26
Bár rendszeresen olvaslak, ha restanciám van azt pótlom.
Most csupán egy kósza gondolat ötlött fel bennem a „nem tudom, hogy hogyan ment egy éve, két éve vagy öt éve a cégalapítás, de..” gondolatmenet kapcsán. Bár nem kimondottan a profilotokba vág esetleg áttételesen, egy letölthető E-Book-ként, csalinak kiváló lenne ennek a cégalapítás ügymenetnek a leírása lépésről-lépésre, figyelmeztetve a buktatókra, esetleg ötletekkel megtámogatva.
Milyen csalira gondolok, ugyebár e-mail cím adatbázis építés ötlete nem az a dolog, amit itt és most én vetek fel először?! ;)
Provokátor
Most csupán egy kósza gondolat ötlött fel bennem a „nem tudom, hogy hogyan ment egy éve, két éve vagy öt éve a cégalapítás, de..” gondolatmenet kapcsán. Bár nem kimondottan a profilotokba vág esetleg áttételesen, egy letölthető E-Book-ként, csalinak kiváló lenne ennek a cégalapítás ügymenetnek a leírása lépésről-lépésre, figyelmeztetve a buktatókra, esetleg ötletekkel megtámogatva.
Milyen csalira gondolok, ugyebár e-mail cím adatbázis építés ötlete nem az a dolog, amit itt és most én vetek fel először?! ;)
Provokátor
cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.05.06. 00:16:23
Összefoglaláson én is gondolkodtam, de ebookban nagyon nem.
Hát e-mail cím adatbázisban sem gondolkodtam annyira, mint hírlevél szerű dologban, inkább ügyfelek rendszeres és személyreszabott tájékoztatása volt elsősorban a cél.
Hát e-mail cím adatbázisban sem gondolkodtam annyira, mint hírlevél szerű dologban, inkább ügyfelek rendszeres és személyreszabott tájékoztatása volt elsősorban a cél.
proaktív · http://proaktiv.blog.hu/ 2008.05.07. 16:57:42
Nagy hiba!
Ha nem gondolkodtál adatbázisban! Bár valamilyen szinten megtetted, hisz hírlevélhez is kell, de ha ezt tudatosan építed, akkor hatékonyabb, ha motiválod a feliratkozást, mondjuk pont egy ilyen „Így csináltam a cégem lépésről-lépésre” E-book adhat egy lökést. Arról nem is beszélve, hogy ez a neved építi a szakmád, az érdeklődök határmezsgyéjén. Illetve a könyvben benn a Te, a blogod, a weboldalad elérhetősége, és aki hasznosnak találja továbbadja, terjed a híred, ezt a vírus marketinget tudatosan alkalmazva valós profitot generál, potenciális megrendelőket.
Provokátor
ui: Egy ilyen könyvnek pont az lenne a másik nagy előnye, hogy nem arról szólna, mint a itt a neten sok okosság, hogy mit csinálja, hanem arról, hogy „én” hogyan csináltam, mik a buktatók, mire kell odafigyelni, tehát én tudom miről beszélek!
Ha nem gondolkodtál adatbázisban! Bár valamilyen szinten megtetted, hisz hírlevélhez is kell, de ha ezt tudatosan építed, akkor hatékonyabb, ha motiválod a feliratkozást, mondjuk pont egy ilyen „Így csináltam a cégem lépésről-lépésre” E-book adhat egy lökést. Arról nem is beszélve, hogy ez a neved építi a szakmád, az érdeklődök határmezsgyéjén. Illetve a könyvben benn a Te, a blogod, a weboldalad elérhetősége, és aki hasznosnak találja továbbadja, terjed a híred, ezt a vírus marketinget tudatosan alkalmazva valós profitot generál, potenciális megrendelőket.
Provokátor
ui: Egy ilyen könyvnek pont az lenne a másik nagy előnye, hogy nem arról szólna, mint a itt a neten sok okosság, hogy mit csinálja, hanem arról, hogy „én” hogyan csináltam, mik a buktatók, mire kell odafigyelni, tehát én tudom miről beszélek!
Utolsó kommentek