Múlt hét közepén befizettem a maradék törzstőkét, így a már teljes törzstőke a cég rendelkezésére áll. Ezen a héten el kell intéznünk, hogy a bankból az igazolást elhozzuk, valamint az ügyvéddel közösen egy papírt kitöltsünk.
Az elmúlt hetekben gondolkozom azon, hogy milyen reklámozási formát válasszunk a cégnek, illetve mennyit és hogyan költsünk rá. Számításba vettem, mint az írott és elektronikus reklámozás lehetőségeit is, valamint a tömegközlekedési helyeken megjelenő plakátokat is. A cég fő profilja online szolgáltatások biztosítása, aminek alapelemei már installálva lettek, és az első megrendelők is megkapták már a megfelelő hozzáféréseket.
Első sorban egy Adwords-ös reklámkampányra gondoltam, havi 50e Ft értékben, majd Karácsony előtti 2-3 héttel a főbb metróvonalak mozgólépcsőihez reklámtáblák használatára. A harmadik köztes megoldás, egy kicsit célirányosabban a Posta használata lenne, ahol az adott Posta hivatalban lévő összes fiókba Spam-ként egy reklámanyagot helyeznének el. A másik hasonló megoldásom, hogy direktbe megkeresem az interneten hasonló szolgáltatásokat igénybe vevőket, és megpróbálok nekik jobb ajánlatot tenni. Utóbbi kettővel kisebb etikai fenntartásaim vannak, de valahogy mégis kicsit használhatónak tűnnek. A karácsonyi plakátozást pedig nem biztos, hogy megfelelőnek találom, mert egy online szolgáltatást offline módon reklámozni kicsit furcsának tűnik.
Utolsó kommentek