HTML

Cégalapítás

Cégalapítás rögös útja Magyarországon, lépésről-lépésre, napról-napra.

Költségek - kft alapítás

Illeték: 5000 Ft
Költségtérítés: 15000 Ft

Ügyvédi költség:
60000 Ft
===========================
80.000 Ft

Egyéb költségek

Domain reg.: 3200 Ft
Internet bank: 2500 Ft
Postafiók: 6400 Ft
Bélyegző (2db): 9180 Ft
Szerver: 170.000 Ft
Számlatömb: 609 Ft

Utolsó kommentek

Címkék

08t180 (1) abev (3) adatmódosítás (1) adatok (1) adó (1) adószám (3) adwords (1) áfa (1) akció (1) aláírandó (1) aláírás (1) alapítás (4) állás (1) apeh (7) ár (1) átutalás (1) átvétel (1) bank (11) bankkártya (3) befizetés (2) bejegyzés (3) bélyegző (3) béna (1) bevétel (1) biorobot (1) blogolás (1) bontott levél (1) bürokrácia (1) cég (19) cégalapítás (5) cégbejegyzés (1) cégbejegyzési szám (1) cégbíróság (7) cégeljárás (1) cégforma (2) cégjegyzékszám (2) cégjegyzés (1) cégnév (1) cib (11) cikk (1) csőd (1) domain (4) egyéb költségek (1) egyenleg (1) egyszerüsített (1) egy év (1) elektronikus alairas (1) elektronikus számla (1) elérhetőség (1) elutasítás (2) email (2) eu (2) évforduló (1) extra szolgáltatás (1) e mail (2) e számla (1) e szignó (1) fizetés (2) flash (1) főnök (1) forma (1) google analytics (1) határozat (1) helyzet (1) hírdetés (2) hiszti (1) hitel (1) hőskor (1) hosting (1) időbélyeg (1) időpont (2) igazolás (1) illeték (3) információ (3) infó termék (1) internet (1) internet bank (2) iratminta (5) ismerős (1) iszt (2) járulék (1) játék (1) jog (3) jogszabály (1) kártyás fizetés (1) keresés (2) kéretlen levél (1) kezdet (1) kézpénz (1) kft (1) kiadás (1) kimutatás (1) királyi posta (1) kkv (1) költség (2) költségek (1) költség csökkentés (2) konkurencia (1) könyvelés (1) könyvvizsgáló (1) kp (1) ksh (2) levél (1) link (1) magyar posta (1) meghatalmazás (1) megrendelés (1) metró (2) munkadíj (2) munkamánia (1) nem kézbesít (1) nullszaldós (1) nyaralás (1) nyereményjáték (2) nyereség (1) nyilatkozat (1) nyilvántartás (1) nyomtatvány (1) nyomtatványok (1) offline (2) okmányiroda (2) online (4) összeférhetetlenség (1) ötletes (1) pályázat (1) pályázatok (1) papír (11) papírmunka (1) partner (2) pénz (2) pénzpiac (1) piac (1) pihenés (1) posta (7) postafiók (6) postai küldemény (1) postaköltségek (1) regisztráció (4) regisztrációs lap (1) reklám (2) seo (1) sorszám (1) spam (1) számla (6) számlaszám (1) számlatömb (1) székhely áthelyezés (1) szerver (2) szolgáltatás (5) szolgáltatások (1) szórólap (1) tanács (1) tanusítvány (1) tárhely (1) társ (1) teáor (1) teendők (1) telephely (1) tevékenységi kör (1) téves bontás (1) token (1) törvény (2) törzstőke (8) ügyfél (1) ügyfélkapu (2) ügyfélszolgálat (1) ügyintéző (1) ügyvéd (17) ügyvédi iroda (1) ügyvédi munkadíj (1) ügyvédnő (2) új ügyfél (1) utalás (5) üzlet (2) üzlettárs (2) válasz (1) választás (2) vállalkozás (2) válság (1) végzés (2) vezérszó (1) virtuális gép (1) visszaigazolás (1) visszatekintés (1) visszatérés (1) viszonteladó (1) web (1) webhosting (1) weboldal (3) webtárhely (1) xen (1) Címkefelhő

A királyi Posta hőskora

2008.09.25. 11:53 :: cégalapító

A napokban szólt G, hogy postafiókba bedobtak egy cetlit, hogy ideje fizetni a következő negyedévet. A dátumozás szerint ez szeptember 11-én volt, persze semmi aláírás semmi pecsét nincs rajta, tényleg csak egy alap A4-es lap negyedén közölve ezt. Bár mulatságos volt nézni egy másik fiókot, aminek nem volt ajtaja (feltételezem nincs is előfizetője), és oda is beszórták, még a kéretlen reklámanyagot is. Hozzátenném, hogy G rendszeresen nézi a postafiókot, és valamikor e hét elején, vagy múlt hét végén dobhatták be a fizetési felszólítást. Ez azt jelenti, hogy szeptember 18-19 körül "kézbesítették" nekünk rendkívül nagy prioritással.

G ellenzésére a kora ébredésem által okozott stressz levezetését gyakorolva az első fiókhoz léptem, majd sorban előadtam a panaszaimat. Elsőként a már reggel figyelmesen táskába helyezett "Téves bontás!" felirattal ellátott borítékot vettem elő, majd mutattam meg neki, hogy ez még is hogyan, és miért. Fizet egyszer a feladó, és én is fizetek a fiókért... Dupla pénz, hanyag munka. Kértem, hogy mutassák meg a felbontásról felvett jegyzőkönyvet, de ezt nem tudták teljesíteni, mert ajánlott leveleknél ilyenről nem vesznek fel jegyzőkönyvet. A második panaszom, hogy miért spamolnak minket, a szerződésben be kellett jelölni, milyen csomagok kézbesítését kérem.

A legnagyobb felháborodásomat az okozta, hogy átutalással szerettem volna rendezni a postafiók bérleti díjat, de természetesen nem lehet ilyet, csak akik díjhitelesek, azoknak lehet valamilyen levonással megoldani. Gondolom az is előre fizetett összegből. De ha két nap alatt ott van az utalás, akkor mi a probléma nálunk. Teljesen felháborító, hogy mindenhol azt lehet olvasni, hallani, hogy az APEH megköveteli a cégektől, hogy minél kevesebbszer használjanak KP forgalmat, és mindent átutalással intézzünk. Én szeretném is, mert kényelmesebb, gyorsabb, jobb, egyszerűbb de egy másik állami intézmény, név szerint a királyi Posta, nem teszi ezt számomra lehetővé. Akárhogy belegondolok, teljesen logikátlan, és bizalmatlan a hozzáállása a cégnek. Miért nem tudja azt megcsinálni, hogy időben szeptember 11-ei dátumozáskor ténylegesen szept. 11-én be is dobja, valamint olyan határidőt adni befizetésre, hogy legyen ideje a "rendszernek" ellenőriznie. Itt a rendszer természetesen postás alkalmazottak manuális munkát jelentené a jelenlegi rendszernél, ami teljesen állami vagyon pazarlásnak minősül.
Amikor bemegyek egy ilyen postahivatalra, mintha időutazáson vennék részt, és semmi sem változott a 80-as évek óta, amikor kistökösként vittem leveleket feladni. Sem a személyzet, sem a technológiai fejlődés nem mutat egetverő modernizálás nyomait, inkább egy konzervatív emberi erőforrás pazarló megoldásokhoz ragadt őskövületet.
Mit tudtunk tenni, G-vel hátramentünk a 6-os ablakhoz, mert csak ott lehet fizetni. Ez egy eldugott kis ablak, merőleges a többi ablakra, és egyben széb belátást biztosítva az egész posta háttérfolyamatokra. Természetesen az ablaknál senki (9:15 körül volt), az ablak résnyire elhúzva. Háttérben lézengett pár postai alkalmazott, majd jött pár pakkal egy hölgy, aki észre sem vett minket, hogy ott várunk. Elhúztam az ablakot, és behajolva felhívtam a figyelmét arra, hogy itt lennénk, és fizetni szeretnénk. Természetesen az a hölgy, aki épp arra pakolászott nem tudott/akart segíteni, inkább helyette szólt egy idősebb, nyugdíjas korú hölgynek. Látszott, hogy épp reggeli, tízórait megzavarva jött ki az oldalsó helyiségből, akinek szintén elkezdtem panaszolni, hogy én kártyával vagy átutalással szeretnék fizetni. Ahogy már az előző ablaknál válaszolgató nő is elmondta, csak akkor van rá lehetőség, ha díjhiteles a cégem. Természetesen nem az és nem is lesz az, mert amint meg tudjuk csinálni saját erőből, azonnal felhagyunk a posta küldemények küldésével. Ami meglepett még, hogy arra sincs semmi lehetőség, hogy kártyával fizessek, csak KP, semmi más.
Mit tudok tenni?
Egyik (papír) állami intézmény azt mondja használjak átutalást, ellenben ha KP használok, az nem szép dolog és kell vezetni mindenféle pénztárkönyvet, meg egyéb gazdasági baromságot.
A másik papír cég pedig azt mondja, hogy bekaphatom, akkor sem fogok a szolgáltatásért utalni esetleg kártyával fizetni, csak KP-t fogad el.
 

Szólj hozzá!

Címkék: posta postafiók hőskor utalás királyi posta kp

A bejegyzés trackback címe:

https://cegalapitas.blog.hu/api/trackback/id/tr90680778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása