Mindenre kiterjedő nyilvántartó rendszer hiányában időszakosan szoktam átszámolni, hogy épp hogy is áll a cég kasszája. Vannak célok, amik nagyjából meg vannak fogalmazva, és eléggé jó érzés, hogyha sikerül teljesíteni. Igazából nem egy kőbevésett szabályok, de mindenképpen motiváló dolognak tartom. A célok mellett a pontos számok ismeretét elengedhetetlennek tartom, és egy saját online rendszer készítését egyre égetőbbnek érzem, még ilyen kis ügyfélkör mellett is. Gondolok arra, hogy egy megrendeléshez tartozó pontos egyéb költségeket annyira nem is látni, csak nagyjából lehet egyszer-egyszer számolni. Az állandó költségeket be lehet lőni 1 hónapra, de pl. a postai számlaküldés költségéről is hajlamos vagyok megfeledkezni, pedig kb 50 számla kiküldése 300Ft/db áron 15.000 Ft-ba kerül, persze ez a valóságban 280-285 Ft/db árat jelent ajánlott küldeménynél.
Ezért azt határoztam el, hogy a jelenlegi látható feladataimat letudva, csak erre koncentrálok majd, mert lassan elkezdjük a cég szoláltatásait is reklámozni Google Adwords-sel, és ha esetleg bejönnek új megrendelők, akkor tudjuk normálisan kezelni.
Nem utolsó sorban már az egy éves ciklus is letelik, így a tárhely meghosszabbításokkor esedékes emlékeztetők küldése és felénk való figyelmeztetés automatizálása sem lenne hátrány... így hát ég a kezünk alatt a munka.
Utolsó kommentek